IDon’tKnowWhatItIsIAmLookingFor

by jesuiscommejesuis

Ma simt complexata. Sunt invidioasa. (?) Imi petrec mare parte din timp dorindu-mi sa fiu ca altii, tinzand catre una sau catre alta. Vreau sa devin ori sa fac prea multe lucruri in acelasi timp. Nu vreau sa fiu altcineva ci vreau doar putin din fiecare fara sa-mi pierd individualitatea. Nu sunt niciodata satula de ceea ce poseda altii si aici ma refer la intelect, singurul lucru pe care nu-l pot dobandi de la ceilalti. Nu-mi place linistea si nu ma caracterizeaza (si totusi o caut cu disperare). Nu ma deranjeaza decat prostia care imi gadila urechile cu putere. Pacat ca exteriorul meu nu este zugravit tot cu nuanta din interior. Doua nuante antitetice. Vreau ca oameni sa simta ce sunt si sa nu trebuiasca sa zbier: “Nuuuu, nu sunt eu aia!”.  Care secretul? Lungesc povestea cu idei tot mai neimportante. Cui dracu ii pasa ce am scris eu aici? Nici macar mie. E doar o proba de “I can do it!”.

I did it!

