CentrulNationalAlDansuluiNouaStagiune

by jesuiscommejesuis

„Anticorp” – Amprenta Vavei Ştefănescu – deschide o nouă stagiune la Centrul Naţional al Dansului – Bucureşti

 

Centrul Naţional al Dansului din Bucureşti deschide stagiunea prin continuarea programului “Amprenta”, program ce urmăreşte trasarea unor repere artistice şi favorizarea cunoaşterii unor artisti, a preocupărilor şi universului lor creativ.

Între 10 şi 30 septembrie, programul Amprenta va fi realizat de Vava Ştefănescu, sub tema ANTICORP.

 

« M-am întrebat ce pot face pentru a rezista factorilor patologici care îmi îmbolnăvesc, îmi afectează creaţia, mintea şi corpul. Îmi vin doar idei de tip « soluţie – la – problemă » ori de tip « bombă atomică »; idei ce sînt supuse imperativului «necesităţii» «salvării» «recuperării» «imediatului/urgenţei». Soluţia pe care am găsit-o a fost să adun mai multe tipuri de anticorpi în jurul meu.

 

Cum reuşeşti să rezişti azi ? Te mai deranjează ceva ? Te afectează ? Ce faci pentru asta ?

Acestea sînt întrebările pe care le-am adresat invitaţilor mei din Amprenta. Un răspuns personal, al fiecăruia, îl vom găsi în aceste zile de septembrie, şi mi-aş dori ca acesta să fie doar începutul.

Nu (mai) cred în revoluţii, aşa cum nu cred în arta militantă, sau ideologii. Cred în schimb, cu un fel de optimism, că noi putem stimula producerea de ANTICORPI. Cred că orice gest, orice acţiune vizibilă, a oricăruia dintre noi contează şi e important(ă) pentru celalalt. Din crearea de anticorpi ar trebui să rezulte apă şi energie!

Apă – care să ne hrănească pe toţi, energie – ca să mergem mai departe. »

Vava Ştefănescu

 

Calendarul ANTICORP pe scena şi în spaţiul CNDB,

în perioada 10 – 30 septembrie cuprinde:

 

10 -30 septembrie, Mediateca CNDB, orele 16.00 – 22.00

La Vava în sufragerie – instalaţie autoportret

Expoziţii de sculptură: Elena Lot Vlad, Aurel Vlad

Performance: Denise Rădulescu, Iulia Popovici

Happening sonor: Julien Trambouze

Întîlniri cu publicul, artişti invitaţi şi Vava Ştefănescu

Seri de film – cu Ana Cătălina Gubandru

 

 Spectacole

12, 13, 20 şi 21 septembrie, Sala Rondă, ora 20.00

 Julieta de Visky Andras

Regia : Mihai Mănuiţiu, coregrafie şi interpretare : Vava Ştefănescu

 

27 septembrie, Sala Rondă, ora 20.00

You come to see the show and you’ll get an extra burger!

Concept, text şi coregrafie : Mihai Mihalcea & Solitude Project

 

Lansare film:

25 septembrie, Sala Rondă, ora 19.00

Cvartet pentru lavalieră – varianta cinematografică

Regia : Anca Damian

 

Intervenţii în spaţiul public

19 septembrie, fîntîna din faţa Universităţii de Arhitectură “Ion Mincu”, ora 18.00

Peisaj cu habitus naţional – intervenţie pe fundal gri

Intervenţie Mihai Mihalcea şi invitaţii

 

29 septembrie, esplanada Teatrului Naţional, ora 19.00

Ţara mea cu Feţi – Frumoşi Intervenţie publică în viitorul recent

Intervenţie Mihaela Michailov

 

Calendarul detaliat al evenimentelor “Anticorp” aici

